Detailní informace o produktu

Typ produktu Česká technická norma (ČSN)
Označení zákl. dokumentu ČSN EN 62325-451-4
Změna/oprava/svazek
Třídicí znak 335000
Katalogové číslo 97909
Název dokumentu Rámec pro komunikaci na trhu s energií - Část 451-4: Zúčtování a odsouhlasení obchodních procesů, kontextové modely a modely sestavení pro evropský trh
Anglický název Framework for energy market communications - Part 451-4: Settlement and reconciliation business process, contextual and assembly models for European market
Datum vydání 01.09.2015
Datum ukončení platnosti 01.07.2016
Datum účinnosti 01.10.2015
Věstník vydání (měs/rok) 9/15
Věstník zrušení
Způsob vydání ve věstníku
Způsob převzetí originálu vyhlášením
Bude přeložena Ne
Použité jazyky
ICS kódy 27.010 - Technika energie a přenosu tepla obecně
35.240.50 - Aplikace informační technologie v průmyslu
35.240.60 - Aplikace informační technologie v dopravě a obchodě
Subsektor
Deskriptory
Klíčová slova
Harmonizace/Určení Informace o harmonizovaných a určených normách jsou zveřejněny v Databázi harmonizovaných norem
Zapracované dokumenty
OznačeníRok vydání
EN 62325-451-42015
IEC 62325-451-42014
Změny
Opravy
Nahrazuje dokumenty
Byla nahrazena dokumenty
Katalogové čísloOznačeníRok vydání
99969ČSN EN 62325-451-4 2016
Anotace

ČSN EN 62325-451-4 This part of IEC 61968 specifies the information content of a set of message types that can be used to support many of the business functions related to customer support. Typical uses of the message types include service request, customer agreement, and trouble management. The purpose of this part of IEC 61968 is to define a standard for the integration of customer support (CS), which would include customer service, trouble management and point of sale related components integrated with other systems and business functions within the scope of IEC 61968. The scope of this standard is the exchange of information between a customer support system and other systems within the utility enterprise.