Typ produktu |
Česká technická norma (ČSN) |
Označení zákl. dokumentu |
ČSN EN 62325-451-4 |
Změna/oprava/svazek |
|
Třídicí znak |
335000 |
Katalogové číslo |
97909 |
Název dokumentu |
Rámec pro komunikaci na trhu s energií - Část 451-4: Zúčtování a odsouhlasení obchodních procesů, kontextové modely a modely sestavení pro evropský trh |
Anglický název |
Framework for energy market communications - Part 451-4: Settlement and reconciliation business process, contextual and assembly models for European market |
Datum vydání |
01.09.2015 |
Datum ukončení platnosti |
01.07.2016 |
Datum účinnosti |
01.10.2015 |
Věstník vydání (měs/rok) |
9/15 |
Věstník zrušení |
|
Způsob vydání |
ve věstníku |
Způsob převzetí originálu |
vyhlášením |
Bude přeložena |
Ne |
Použité jazyky |
|
ICS kódy |
27.010 - Technika energie a přenosu tepla obecně 35.240.50 - Aplikace informační technologie v průmyslu 35.240.60 - Aplikace informační technologie v dopravě a obchodě
|
Subsektor |
|
Deskriptory |
|
Klíčová slova |
|
Harmonizace/Určení |
Informace o harmonizovaných a určených normách jsou zveřejněny v Databázi harmonizovaných norem
|
Zapracované dokumenty |
Označení | Rok vydání |
EN 62325-451-4 | 2015 |
IEC 62325-451-4 | 2014 |
|
Změny |
|
Opravy |
|
Nahrazuje dokumenty |
|
Byla nahrazena dokumenty |
Katalogové číslo | Označení | Rok vydání |
99969 | ČSN EN 62325-451-4 | 2016 |
|
Anotace |
ČSN EN 62325-451-4 This part of IEC 61968 specifies the information content of a set of message types that can be used to support many of the business functions related to customer support. Typical uses of the message types include service request, customer agreement, and trouble management. The purpose of this part of IEC 61968 is to define a standard for the integration of customer support (CS), which would include customer service, trouble management and point of sale related components integrated with other systems and business functions within the scope of IEC 61968. The scope of this standard is the exchange of information between a customer support system and other systems within the utility enterprise. |