Detailní informace o produktu

Typ produktu Česká technická norma (ČSN)
Oznaèení zákl. dokumentu ČSN EN 62325-451-4
Zmìna/oprava/svazek
Tøídicí znak 335000
Katalogové èíslo 97909
Název dokumentu Rámec pro komunikaci na trhu s energií - Část 451-4: Zúčtování a odsouhlasení obchodních procesů, kontextové modely a modely sestavení pro evropský trh
Anglický název Framework for energy market communications - Part 451-4: Settlement and reconciliation business process, contextual and assembly models for European market
Datum vydání 01.09.2015
Datum ukonèení platnosti 01.07.2016
Datum úèinnosti 01.10.2015
Vìstník vydání (mìs/rok) 9/15
Vìstník zrušení
Zpùsob vydání ve věstníku
Zpùsob pøevzetí originálu vyhlášením
Bude pøeložena Ne
Použité jazyky
ICS kódy 27.010 - Technika energie a přenosu tepla obecně
35.240.50 - Aplikace informační technologie v průmyslu
35.240.60 - Aplikace informační technologie v dopravě a obchodě
Subsektor
Deskriptory
Klíèová slova
Harmonizace/Urèení Informace o harmonizovaných a urèených normách jsou zveøejnìny v Databázi harmonizovaných norem
Zapracované dokumenty
OznaèeníRok vydání
EN 62325-451-42015
IEC 62325-451-42014
Zmìny
Opravy
Nahrazuje dokumenty
Byla nahrazena dokumenty
Katalogové èísloOznaèeníRok vydání
99969ČSN EN 62325-451-4 2016
Anotace

ČSN EN 62325-451-4 This part of IEC 61968 specifies the information content of a set of message types that can be used to support many of the business functions related to customer support. Typical uses of the message types include service request, customer agreement, and trouble management. The purpose of this part of IEC 61968 is to define a standard for the integration of customer support (CS), which would include customer service, trouble management and point of sale related components integrated with other systems and business functions within the scope of IEC 61968. The scope of this standard is the exchange of information between a customer support system and other systems within the utility enterprise.