Typ produktu |
Česká technická norma (ČSN) |
Oznaèení zákl. dokumentu |
ČSN EN 50122-2 ed. 2 |
Zmìna/oprava/svazek |
|
Tøídicí znak |
341520 |
Katalogové èíslo |
88721 |
Název dokumentu |
Drážní zařízení - Pevná trakční zařízení - Elektrická bezpečnost, uzemnění a zpětný obvod - Část 2: Ochranná opatření proti účinkům bludných proudů DC trakčních soustav |
Anglický název |
Railway applications - Fixed installations - Electrical safety, earthing and the return circuit - Part 2: Provisions against the effects of stray currents caused by d.c. traction systems |
Datum vydání |
01.09.2011 |
Datum ukonèení platnosti |
25.07.2025 |
Datum úèinnosti |
01.10.2011 |
Vìstník vydání (mìs/rok) |
9/11 |
Vìstník zrušení |
|
Zpùsob vydání |
samostatně tiskem |
Zpùsob pøevzetí originálu |
překlad |
Bude pøeložena |
Ne |
Použité jazyky |
|
ICS kódy |
29.120.50 - Pojistky a ostatní zařízení pro nadproudové jištění 29.280 - Elektrická trakční zařízení
|
Subsektor |
|
Deskriptory |
|
Klíèová slova |
|
Harmonizace/Urèení |
Informace o harmonizovaných a urèených normách jsou zveøejnìny v Databázi harmonizovaných norem
|
Zapracované dokumenty |
Oznaèení | Rok vydání |
EN 50122-2 | 2010 |
|
Zmìny |
Katalogové èíslo | Oznaèení | Rok vydání | Oznaèení zmìny | Datum zrušení |
517099 | ČSN EN 50122-2 ed. 2 | 2011 | Z1 | 25.07.2025 |
|
Opravy |
|
Nahrazuje dokumenty |
Katalogové èíslo | Oznaèení | Rok vydání |
56865 | ČSN EN 50122-2 | 2001 |
|
Byla nahrazena dokumenty |
Katalogové èíslo | Oznaèení | Rok vydání |
517098 | ČSN EN 50122-2 ed. 3 | 2023 |
|
Anotace |
ČSN EN 50122-2 ed. 2 Tato evropská norma stanovuje požadavky vztahující se na ochranná opatření proti účinkům bludných proudů, které vznikají při provozování DC trakčních soustav. Tato evropská norma platí pro veškerá pevná kovová zařízení, která tvoří součást trakčních systémů, a pro ostatní kovové konstrukce uložené v zemi, kterými mohou protékat bludné proudy produkované drážním provozem. Tato evropská norma platí pro veškerá nová DC vedení a veškeré významné rekonstrukce DC vedení. Tyto zásady mohou být také použity na stávající elektrizované dopravní systémy u kterých nelze vyloučit vznik a účinky bludných proudů. |