Detailní informace o produktu

Typ produktu Česká technická norma (ČSN)
Oznaèení zákl. dokumentu ČSN ISO 10002
Zmìna/oprava/svazek
Tøídicí znak 010339
Katalogové èíslo 72504
Název dokumentu Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro vyřizování stížností v organizacích
Anglický název Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for complaints handling in organizations
Datum vydání 01.04.2005
Datum ukonèení platnosti 01.03.2019
Datum úèinnosti 01.05.2005
Vìstník vydání (mìs/rok) 4/05
Vìstník zrušení
Zpùsob vydání samostatně tiskem
Zpùsob pøevzetí originálu překlad
Bude pøeložena Ne
Použité jazyky česky
ICS kódy 03.120.10 - Management kvality a prokazování kvality
Subsektor
Deskriptory
Klíèová slova Spokojenost zákazníka,osnova vyřizování stížností,péče o zákazníka,přístup orientovaný na zákazníka,stěžovatel,stížnost,zákazník
Harmonizace/Urèení Informace o harmonizovaných a urèených normách jsou zveøejnìny v Databázi harmonizovaných norem
Zapracované dokumenty
OznaèeníRok vydání
ISO 100022004
Zmìny
Opravy
Katalogové èísloOznaèeníRok vydáníOznaèení zmìnyDatum zrušení
84189ČSN ISO 10002 2005Opr.101.03.2019
Nahrazuje dokumenty
Byla nahrazena dokumenty
Katalogové èísloOznaèeníRok vydání
506789ČSN ISO 10002 2019
Anotace

ČSN ISO 10002 Tato mezinárodní norma podává návod na proces vyřizování stížností, týkajících se produktů organizace, včetně plánování, návrhu, provozu, údržby a zlepšování. Popsaný proces vyřizování stížností je vhodný k tomu, aby byl používán jako jeden z procesů systému managementu jakosti.