Typ produktu |
Česká technická norma (ČSN) |
Oznaèení zákl. dokumentu |
ČSN ISO 10002 |
Zmìna/oprava/svazek |
|
Tøídicí znak |
010339 |
Katalogové èíslo |
72504 |
Název dokumentu |
Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro vyřizování stížností v organizacích |
Anglický název |
Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for complaints handling in organizations |
Datum vydání |
01.04.2005 |
Datum ukonèení platnosti |
01.03.2019 |
Datum úèinnosti |
01.05.2005 |
Vìstník vydání (mìs/rok) |
4/05 |
Vìstník zrušení |
|
Zpùsob vydání |
samostatně tiskem |
Zpùsob pøevzetí originálu |
překlad |
Bude pøeložena |
Ne |
Použité jazyky |
česky |
ICS kódy |
03.120.10 - Management kvality a prokazování kvality
|
Subsektor |
|
Deskriptory |
|
Klíèová slova |
Spokojenost zákazníka,osnova vyřizování stížností,péče o zákazníka,přístup orientovaný na zákazníka,stěžovatel,stížnost,zákazník |
Harmonizace/Urèení |
Informace o harmonizovaných a urèených normách jsou zveøejnìny v Databázi harmonizovaných norem
|
Zapracované dokumenty |
Oznaèení | Rok vydání |
ISO 10002 | 2004 |
|
Zmìny |
|
Opravy |
Katalogové èíslo | Oznaèení | Rok vydání | Oznaèení zmìny | Datum zrušení |
84189 | ČSN ISO 10002 | 2005 | Opr.1 | 01.03.2019 |
|
Nahrazuje dokumenty |
|
Byla nahrazena dokumenty |
Katalogové èíslo | Oznaèení | Rok vydání |
506789 | ČSN ISO 10002 | 2019 |
|
Anotace |
ČSN ISO 10002 Tato mezinárodní norma podává návod na proces vyřizování stížností, týkajících se produktů organizace, včetně plánování, návrhu, provozu, údržby a zlepšování. Popsaný proces vyřizování stížností je vhodný k tomu, aby byl používán jako jeden z procesů systému managementu jakosti. |