Detailní informace o produktu

Typ produktu Česká technická norma (ČSN)
Označení zákl. dokumentu ČSN EN 16235
Změna/oprava/svazek
Třídicí znak 280350
Katalogové číslo 96358
Název dokumentu Železniční aplikace - Přejímací zkoušky jízdních charakteristik kolejových vozidel - Nákladní vozy - Podmínky pro upuštění od jízdních zkoušek podle EN 14363 u nákladních vozů s definovanými charakteristikami
Anglický název Railway application - Testing for the acceptance of running characteristics of railway vehicles - Freight wagons - Conditions for dispensation of freight wagons with defined characteristics from on-track tests according to EN 14363
Datum vydání 01.12.2014
Datum ukončení platnosti 01.06.2024
Datum účinnosti 01.01.2015
Věstník vydání (měs/rok) 12/14
Věstník zrušení
Způsob vydání samostatně tiskem
Způsob převzetí originálu překlad
Bude přeložena Ne
Použité jazyky
ICS kódy 45.060.20 - Železniční vozy
TNK 141
Subsektor
Deskriptory
Klíčová slova
Harmonizace Harmonizovaná
Určení
Zapracované dokumenty
ShodaOznačeníRok vydání
idtEN 162352013
Změny
Opravy
Katalogové čísloOznačeníRok vydáníOznačení změnyDatum zrušení
518651ČSN EN 16235 2014Opr.101.06.2024
Nahrazuje dokumenty
Katalogové čísloOznačeníRok vydání
94862ČSN EN 16235 2014
Byla nahrazena dokumenty
Katalogové čísloOznačeníRok vydání
518919ČSN EN 16235 2024
Anotace

ČSN EN 16235 Tato evropská norma definuje postupy pro stanovení podmínek, za kterých je možno u nákladních vozů upustit od traťových zkoušek podle EN 14363. Pro tento případ využití stanovuje tento dokument možnosti, za kterých lze od traťových zkoušek upustit. Je podřazena EN 14363. Neomezuje se pouze na určité typy nákladních vozů, avšak určité typy, které byly již dříve schváleny ve smyslu UIC, se považují za vozy, u kterých se trvale upouští od traťových zkoušek. Takové vozy jsou v tomto dokumentu podrobně uvedeny. Podmínky upuštění popsané v tomto dokumentu platí pro všechny nákladní vozy používané v mezinárodní, vzájemné nebo národní nákladní železniční přepravě, provozované na tratích s normálním rozchodem (1 435 mm) bez omezení. V podmínkách upuštění od zkoušek jsou zahrnuty různé úklony kolejnic používané v Evropě (1:20, 1:40 a 1:30).