Detailní informace o produktu

Typ produktu Česká technická norma (ČSN)
Oznaèení zákl. dokumentu ČSN ETSI EN 302 686 V1.1.1
Zmìna/oprava/svazek
Tøídicí znak 875156
Katalogové èíslo 88714
Název dokumentu Inteligentní dopravní systémy (ITS) - Radiokomunikační zařízení pracující v kmitočtovém pásmu 63 GHz až 64 GHz - Harmonizovaná EN pokrývající základní požadavky článku 3.2 Směrnice R&TTE
Anglický název Intelligent Transport Systems (ITS) - Radiocommunications equipment operating in the 63 GHz to 64 GHz frequency band - Harmonized EN covering the essential requirements of article 3.2 of the R&TTE Directive
Datum vydání 01.08.2011
Datum ukonèení platnosti
Datum úèinnosti 01.09.2011
Vìstník vydání (mìs/rok) 8/11
Vìstník zrušení
Zpùsob vydání samostatně tiskem
Zpùsob pøevzetí originálu převzetí originálu
Bude pøeložena Ne
Použité jazyky
ICS kódy 33.060.20 - Přijímací a vysílací radiokomunikační zařízení
35.240.60 - Aplikace informační technologie v dopravě a obchodě
Subsektor
Deskriptory
Klíèová slova
Harmonizace/Urèení Informace o harmonizovaných a urèených normách jsou zveøejnìny v Databázi harmonizovaných norem
Zapracované dokumenty
OznaèeníRok vydání
ETSI EN 302 686 V1.1.12011
Zmìny
Opravy
Nahrazuje dokumenty
Byla nahrazena dokumenty
Anotace

ČSN ETSI EN 302 686 V1.1.1 Tato norma platí pro společné komunikace využívající rádiové vysílače a přijímače pro inteligentní dopravní systémy (ITS). Komunikace ITS mohou zahrnovat komunikace mezi vozidly navzájem, mezi vozidlem a infrastrukturou a mezi infrastrukturou a vozidlem. Zařízení se skládají z vysílače a přidruženého kodéru a modulátoru a/nebo z přijímače a přidruženého demodulátoru a dekodéru. Tato norma pokrývá následující typy zařízení: - palubní zařízení (zařízení OBE vybavená vestavěnou nebo přiřazenou anténou (anténami) určená k použití ve vozidlech, například v silničním nebo kolejovém vozidle); - zařízení na straně infrastruktury (zařízení RSE vybavená anténní zásuvkou, vestavěnou nebo přiřazenou anténou (anténami), obvykle používaná jako pevná stanice), například v silniční nebo kolejové infrastruktuře. Tyto sítě pracují v krátkém dosahu s velmi širokopásmovými komunikacemi využívajícími různé druhy médií a antény s vysokým ziskem, aby se zajistil vysoký stupeň opětného využití spektra, a mohou používat schéma proměnné šířky pásma, ve kterém obvykle pracují v širokopásmovém režimu, a periodicky omezovat svoji šířku pásma (například pro přípravu antén a další činnosti). Technické vlastnosti těchto aplikací jsou popsány v TR 102 400, kde se popisují aplikace ITS v pásmu 63 GHz až 64 GHz. Tato norma je rovněž v souladu s výsledky studie kompatibility spektra ve zprávě ECC CEPT 113. Je určena k pokrytí ustanovení článku 3.2 Směrnice 1999/5/ES (Směrnice R&TTE), který stanoví, že "...rádiová zařízení musí být konstruována tak, aby efektivně využívala spektrum přidělené zemským/kosmickým radiokomunikacím a technickým prostředkům umístěným na oběžné dráze, aby se zabránilo škodlivému rušení". Navíc k této normě mohou platit pro zařízení v rozsahu platnosti této normy i jiné EN, které specifikují technické požadavky v souvislosti se základními požadavky podle jiných částí článku 3 Směrnice R&TTE.