Detailní informace o produktu

Typ produktu Česká technická norma (ČSN)
Oznaèení zákl. dokumentu ČSN EN 15734-2
Zmìna/oprava/svazek
Tøídicí znak 284060
Katalogové èíslo 88459
Název dokumentu Železniční aplikace - Brzdové systémy vysokorychlostních vlaků - Část 2: Zkušební metody
Anglický název Railway applications - Braking systems of high speed trains - Part 2: Test methods
Datum vydání 01.06.2011
Datum ukonèení platnosti 01.07.2022
Datum úèinnosti 01.07.2011
Vìstník vydání (mìs/rok) 6/11
Vìstník zrušení
Zpùsob vydání samostatně tiskem
Zpùsob pøevzetí originálu překlad
Bude pøeložena Ne
Použité jazyky
ICS kódy 45.060.01 - Železniční vozidla obecně
Subsektor
Deskriptory
Klíèová slova
Harmonizace/Urèení Informace o harmonizovaných a urèených normách jsou zveøejnìny v Databázi harmonizovaných norem
Zapracované dokumenty
OznaèeníRok vydání
EN 15734-22010
Zmìny
Opravy
Katalogové èísloOznaèeníRok vydáníOznaèení zmìnyDatum zrušení
93910ČSN EN 15734-2 2011Opr.101.07.2022
Nahrazuje dokumenty
Byla nahrazena dokumenty
Katalogové èísloOznaèeníRok vydání
515048ČSN EN 15734-2+A1 2022
Anotace

ČSN EN 15734-2 Tato evropská norma stanovuje zkušební metody a přejímací kritéria pro brzdový systém, určený k používání na vysokorychlostních vlacích popsaných v TSI vysokorychlostních kolejových vozidel provozovaných na tratích transevropského vysokorychlostního železničního systému. Účelem zkoušek definovaných v tomto dokumentu je ověřit, zda vlastnosti a funkce vlakového brzdového systému splňují alespoň příslušné požadavky EN 15734-1. Tato evropská norma platí pro: - vozidla nové konstrukce pro vysokorychlostní vlaky; - modernizovaná vozidla stávajících typů; - větší generální opravy výše uvedených vozidel, pokud zahrnují rekonstruovaný nebo rozsáhle upravený brzdový systém. Požadavky na funkční zkoušky, uvedené v tomto dokumentu, jsou založeny na tom, že vozidla jsou vybavena brzdovým systémem podle architektury odpovídající zásadám UIC pro ovládání pneumatických brzd přes hlavní potrubí. Vysokorychlostní kolejová vozidla se mohou vybavovat brzdovým systémem s alternativní architekturou, který se neovládá přes hlavní potrubí. V takových případech bude nutno vypracovat odpovídající ekvivalentní zkušební požadavky pro zkoušení daného systému.