Typ produktu |
Česká technická norma (ČSN) |
Oznaèení zákl. dokumentu |
ČSN EN 15734-2 |
Zmìna/oprava/svazek |
|
Tøídicí znak |
284060 |
Katalogové èíslo |
88459 |
Název dokumentu |
Železniční aplikace - Brzdové systémy vysokorychlostních vlaků - Část 2: Zkušební metody |
Anglický název |
Railway applications - Braking systems of high speed trains - Part 2: Test methods |
Datum vydání |
01.06.2011 |
Datum ukonèení platnosti |
01.07.2022 |
Datum úèinnosti |
01.07.2011 |
Vìstník vydání (mìs/rok) |
6/11 |
Vìstník zrušení |
|
Zpùsob vydání |
samostatně tiskem |
Zpùsob pøevzetí originálu |
překlad |
Bude pøeložena |
Ne |
Použité jazyky |
|
ICS kódy |
45.060.01 - Železniční vozidla obecně
|
Subsektor |
|
Deskriptory |
|
Klíèová slova |
|
Harmonizace/Urèení |
Informace o harmonizovaných a urèených normách jsou zveøejnìny v Databázi harmonizovaných norem
|
Zapracované dokumenty |
Oznaèení | Rok vydání |
EN 15734-2 | 2010 |
|
Zmìny |
|
Opravy |
Katalogové èíslo | Oznaèení | Rok vydání | Oznaèení zmìny | Datum zrušení |
93910 | ČSN EN 15734-2 | 2011 | Opr.1 | 01.07.2022 |
|
Nahrazuje dokumenty |
|
Byla nahrazena dokumenty |
Katalogové èíslo | Oznaèení | Rok vydání |
515048 | ČSN EN 15734-2+A1 | 2022 |
|
Anotace |
ČSN EN 15734-2 Tato evropská norma stanovuje zkušební metody a přejímací kritéria pro brzdový systém, určený k používání na vysokorychlostních vlacích popsaných v TSI vysokorychlostních kolejových vozidel provozovaných na tratích transevropského vysokorychlostního železničního systému. Účelem zkoušek definovaných v tomto dokumentu je ověřit, zda vlastnosti a funkce vlakového brzdového systému splňují alespoň příslušné požadavky EN 15734-1. Tato evropská norma platí pro: - vozidla nové konstrukce pro vysokorychlostní vlaky; - modernizovaná vozidla stávajících typů; - větší generální opravy výše uvedených vozidel, pokud zahrnují rekonstruovaný nebo rozsáhle upravený brzdový systém. Požadavky na funkční zkoušky, uvedené v tomto dokumentu, jsou založeny na tom, že vozidla jsou vybavena brzdovým systémem podle architektury odpovídající zásadám UIC pro ovládání pneumatických brzd přes hlavní potrubí. Vysokorychlostní kolejová vozidla se mohou vybavovat brzdovým systémem s alternativní architekturou, který se neovládá přes hlavní potrubí. V takových případech bude nutno vypracovat odpovídající ekvivalentní zkušební požadavky pro zkoušení daného systému. |