Detailní informace o produktu

Typ produktu Česká technická norma (ČSN)
Označení zákl. dokumentu ČSN EN 50121-1 ed. 2
Změna/oprava/svazek
Třídicí znak 333590
Katalogové číslo 78433
Název dokumentu Drážní zařízení - Elektromagnetická kompatibilita - Část 1: Všeobecně
Anglický název Railway applications - Electromagnetic compatibility Part 1: General
Datum vydání 01.06.2007
Datum ukončení platnosti 05.01.2018
Datum účinnosti 01.07.2007
Věstník vydání (měs/rok) 6/07
Věstník zrušení
Způsob vydání samostatně tiskem
Způsob převzetí originálu překlad
Bude přeložena Ne
Použité jazyky česky
ICS kódy 33.100.01 - Elektromagnetická kompatibilita obecně
45.020 - Železniční technika obecně
Subsektor
Deskriptory
Klíčová slova
Harmonizace/Určení Informace o harmonizovaných a určených normách jsou zveřejněny v Databázi harmonizovaných norem
Zapracované dokumenty
OznačeníRok vydání
EN 50121-12006
Změny
Katalogové čísloOznačeníRok vydáníOznačení změnyDatum zrušení
98879ČSN EN 50121-1 ed. 2 2007Z105.01.2018
Opravy
Katalogové čísloOznačeníRok vydáníOznačení změnyDatum zrušení
82657ČSN EN 50121-1 ed. 2 2007Opr.105.01.2018
Nahrazuje dokumenty
Katalogové čísloOznačeníRok vydání
62704ČSN EN 50121-1 2001
Byla nahrazena dokumenty
Katalogové čísloOznačeníRok vydání
98878ČSN EN 50121-1 ed. 3 2016
Anotace

ČSN EN 50121-1 ed. 2 Soubor specifických drážních Evropských norem výrobku EMC je především zaměřen tak, aby byla dosažena shoda se Směrnicí EMC. Tyto normy se sestávají z pěti částí. Část 1: Všeobecně Část 2: Emise celého drážního systému do vnějšího prostředí Část 3-1: Drážní vozidla - Vlak a celkové vozidlo Část 3-2: Drážní vozidla - Zařízení Část 4: Emise a odolnost zabezpečovacích a sdělovacích zařízení Část 5: Emise a odolnost pevných instalací a zařízení trakční napájecí soustavy Část 1 normy, tj. ČSN EN 50121-1 ed. 2, je úvodní norma tohoto souboru norem a zabývá se elektromagnetickým chováním dráhy, vztahy mezi provozovatelem drážní dopravy a provozovatelem dráhy, co se týče elektromagnetické kompatibility. V příloze A se podrobněji zabývá jak technickými systémovými parametry drah a jejich harakteristikami, tak řízením procesu zajištění EMC na rozhraní mezi železniční infrastrukturou a vlaky.