Detailní informace o produktu

Typ produktu Česká technická norma (ČSN)
Označení zákl. dokumentu ČSN EN 15528
Změna/oprava/svazek
Třídicí znak 736330
Katalogové číslo 515298
Název dokumentu Železniční aplikace - Traťové třídy zatížení pro určení vztahu mezi dovoleným zatížením infrastruktury a maximálním zatížením vozidly
Anglický název Railway applications - Line categories for managing the interface between load limits of vehicles and infrastructure
Datum vydání 01.07.2022
Datum ukončení platnosti
Datum účinnosti 01.08.2022
Věstník vydání (měs/rok) 7/22
Věstník zrušení
Způsob vydání samostatně tiskem
Způsob převzetí originálu překlad
Bude přeložena Ne
Použité jazyky
ICS kódy 03.220.30 - Kolejová doprava
45.060.20 - Železniční vozy
TNK 141
Subsektor
Deskriptory
Klíčová slova
Harmonizace/Určení Informace o harmonizovaných a určených normách jsou zveřejněny v Databázi harmonizovaných norem
Zapracované dokumenty
ShodaOznačeníRok vydání
idtEN 155282021
Změny
Opravy
Nahrazuje dokumenty
Katalogové čísloOznačeníRok vydání
514466ČSN EN 15528 2022
Byla nahrazena dokumenty
Anotace

ČSN EN 15528 Dokument se vztahuje na tratě s normálním rozchodem (1 435 mm) a s širšími rozchody pro provoz s vyššími nápravovými zatíženími a na vozidla, která jsou na těchto tratích provozována. Zahrnuty jsou stroje používané pro výstavbu, údržbu, kontrolu, opravy a obnovu, pokud jsou provozovány v dopravním režimu, nikoli však, pokud jsou v pracovním režimu. Dokument specifikuje metody klasifikace stávajících a nových tratí s vyššími nápravovými zatíženími tratí a kategorizaci železničních vozidel. Dokument poskytuje pokyny pro spolehlivé a zavedené řízení rozhraní mezi železničními vozidly a železniční infrastrukturou a neukládá žádné požadavky ani na vozidla, ani na infrastrukturu. Použití dokumentu umožňuje zajistit statickou kompatibilitu mezi drážním vozidlem a železniční infrastrukturou s ohledem na svislou únosnost. Obsahuje požadavky týkající se klasifikace svislé únosnosti tratí, přidělování železničních vozidel do kategorií tratí (kategorizace) a stanovení limitů užitečného zatížení nákladních vozů.