Typ produktu |
Česká technická norma (ČSN) |
Oznaèení zákl. dokumentu |
ČSN EN IEC 61169-66 |
Zmìna/oprava/svazek |
|
Tøídicí znak |
353811 |
Katalogové èíslo |
512561 |
Název dokumentu |
Vysokofrekvenční konektory - Část 66: Dílčí specifikace pro RF koaxiální konektory s vnitřním průměrem vnějšího vodiče 5 mm, s rychlouzávěrem nebo šroubovým spojem, charakteristická impedance 50 Ohm (řada 2,2-5) |
Anglický název |
Radio-frequency connectors - Part 66: Sectional specification for RF coaxial connectors with 5 mm inner diameter of outer conductor, with quick-lock- or screw-coupling, characteristic impedance 50 O (series 2,2-5) |
Datum vydání |
01.09.2021 |
Datum ukonèení platnosti |
|
Datum úèinnosti |
01.10.2021 |
Vìstník vydání (mìs/rok) |
9/21 |
Vìstník zrušení |
|
Zpùsob vydání |
ve věstníku |
Zpùsob pøevzetí originálu |
vyhlášením |
Bude pøeložena |
Ne |
Použité jazyky |
|
ICS kódy |
33.120.30 - Vysokofrekvenční konektory
|
Subsektor |
|
Deskriptory |
|
Klíèová slova |
|
Harmonizace/Urèení |
Informace o harmonizovaných a urèených normách jsou zveøejnìny v Databázi harmonizovaných norem
|
Zapracované dokumenty |
Oznaèení | Rok vydání |
EN IEC 61169-66 | 2021 |
IEC 61169-66 | 2021 |
|
Zmìny |
|
Opravy |
|
Nahrazuje dokumenty |
|
Byla nahrazena dokumenty |
|
Anotace |
ČSN EN IEC 61169-66 This part of IEC 61169, which is a sectional specification (SS), provides information and rules for the preparation of detail specifications (DS) for series 2,2-5 RF coaxial connectors with quick-lock- or screw coupling, characteristic impedance 50 Ohm, for operating frequencies up to 6 GHz. Typical use is in wireless telecommunication systems. It describes mating face dimensions for general purpose connectors - grade 2, gauging information and tests selected from IEC 61169-1, applicable to all detail specifications relating to series 2,2-5 RF connectors. This specification indicates recommended performance characteristics to be considered when writing a detail specification and it covers test schedules and inspection requirements for assessment levels M and H. |