Typ produktu |
Česká technická norma (ČSN) |
Označení zákl. dokumentu |
ČSN EN 50238-1 ed. 2 |
Změna/oprava/svazek |
|
Třídicí znak |
333592 |
Katalogové číslo |
510442 |
Název dokumentu |
Drážní zařízení - Kompatibilita mezi drážním vozidlem a systémy pro detekování vlaků - Část 1: Obecně |
Anglický název |
Railway applications - Compatibility between rolling stock and train detection systems - Part 1: General |
Datum vydání |
01.07.2020 |
Datum ukončení platnosti |
|
Datum účinnosti |
01.08.2020 |
Věstník vydání (měs/rok) |
7/20 |
Věstník zrušení |
|
Způsob vydání |
samostatně tiskem |
Způsob převzetí originálu |
překlad |
Bude přeložena |
Ne |
Použité jazyky |
|
ICS kódy |
29.180 - Transformátory. Tlumivky 45.060.10 - Trakční kolejová vozidla
|
Subsektor |
|
Deskriptory |
|
Klíčová slova |
|
Harmonizace/Určení |
Informace o harmonizovaných a určených normách jsou zveřejněny v Databázi harmonizovaných norem
|
Zapracované dokumenty |
Označení | Rok vydání |
EN 50238-1 | 2019 |
|
Změny |
|
Opravy |
|
Nahrazuje dokumenty |
Katalogové číslo | Označení | Rok vydání |
69154 | ČSN EN 50238-1 | 2003 |
|
Byla nahrazena dokumenty |
|
Anotace |
ČSN EN 50238-1 ed. 2 Tato evropská norma určuje postup prokazování kompatibility mezi kolejovými vozidly provozovanými v oblasti použití nebo sítě a systémy detekování vlaků nainstalovanými v této oblasti použití nebo sítě. V současné době nejsou v jednotlivých evropských zemích stanovena obecná pravidla pro maximální povolené úrovně rušení a maximální úrovně citlivosti (nebo minimální požadované úrovně odolnosti). To je kvůli velké různosti kolejových vozidel, systémů napájení a vedení zpětného proudu a instalovaných systémů detekování vlaků. Tato různorodost vede k posouzení kompatibility kolejových vozidel a systémů detekce vlaků na bázi "trať po trati" nebo "síť po síti", aby se zabránilo zbytečně omezujícím specifikacím. V tomto dokumentu je popsaný obecný proces kompatibility. Tento proces se odkazuje na všechny typy Systémů Detekování Vlaků (TDS), které mohou být ovlivněny elektromagnetickými emisemi z kolejových vozidel nebo trakčními napájecími soustavami (např. počítače náprav, kolejové obvody, detektory kol, smyčky). Obecný proces kompatibility je rozdělen do dvoufázového procesu v závislosti na tom, zda jsou či nejsou stanoveny meze kompatibility. |