Detailní informace o produktu

Typ produktu Česká technická norma (ČSN)
Označení zákl. dokumentu ČSN ISO 10004
Změna/oprava/svazek
Třídicí znak 010342
Katalogové číslo 506791
Název dokumentu Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro monitorování a měření
Anglický název Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for monitoring and measuring
Datum vydání 01.02.2019
Datum ukončení platnosti
Datum účinnosti 01.03.2019
Věstník vydání (měs/rok) 2/19
Věstník zrušení
Způsob vydání samostatně tiskem
Způsob převzetí originálu převzetí originálu
Bude přeložena Ne
Použité jazyky
ICS kódy 03.120.10 - Management kvality a prokazování kvality
Subsektor
Deskriptory
Klíčová slova
Harmonizace/Určení Informace o harmonizovaných a určených normách jsou zveřejněny v Databázi harmonizovaných norem
Zapracované dokumenty
OznačeníRok vydání
ISO 100042018
Změny
Opravy
Nahrazuje dokumenty
Katalogové čísloOznačeníRok vydání
93120ČSN ISO 10004 2013
Byla nahrazena dokumenty
Anotace

ČSN ISO 10004 This document gives guidelines for defining and implementing processes to monitor and measure customer satisfaction. This document is intended for use by any organization regardless of its type or size, or the products and services it provides. The focus of this document is on customers external to the organization. NOTE: Throughout this document, the terms "product" and "service" refer to the outputs of an organization that are intended for, or required by, a customer.