Typ produktu |
Česká technická norma (ČSN) |
Oznaèení zákl. dokumentu |
ČSN ISO 10004 |
Zmìna/oprava/svazek |
|
Tøídicí znak |
010342 |
Katalogové èíslo |
506791 |
Název dokumentu |
Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro monitorování a měření |
Anglický název |
Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for monitoring and measuring |
Datum vydání |
01.02.2019 |
Datum ukonèení platnosti |
|
Datum úèinnosti |
01.03.2019 |
Vìstník vydání (mìs/rok) |
2/19 |
Vìstník zrušení |
|
Zpùsob vydání |
samostatně tiskem |
Zpùsob pøevzetí originálu |
převzetí originálu |
Bude pøeložena |
Ne |
Použité jazyky |
|
ICS kódy |
03.120.10 - Management kvality a prokazování kvality
|
Subsektor |
|
Deskriptory |
|
Klíèová slova |
|
Harmonizace/Urèení |
Informace o harmonizovaných a urèených normách jsou zveøejnìny v Databázi harmonizovaných norem
|
Zapracované dokumenty |
Oznaèení | Rok vydání |
ISO 10004 | 2018 |
|
Zmìny |
|
Opravy |
|
Nahrazuje dokumenty |
Katalogové èíslo | Oznaèení | Rok vydání |
93120 | ČSN ISO 10004 | 2013 |
|
Byla nahrazena dokumenty |
|
Anotace |
ČSN ISO 10004 This document gives guidelines for defining and implementing processes to monitor and measure customer satisfaction. This document is intended for use by any organization regardless of its type or size, or the products and services it provides. The focus of this document is on customers external to the organization. NOTE: Throughout this document, the terms "product" and "service" refer to the outputs of an organization that are intended for, or required by, a customer. |