Typ produktu |
Česká technická norma (ČSN) |
Označení zákl. dokumentu |
ČSN ISO 10004 |
Změna/oprava/svazek |
|
Třídicí znak |
010342 |
Katalogové číslo |
506791 |
Název dokumentu |
Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro monitorování a měření |
Anglický název |
Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for monitoring and measuring |
Datum vydání |
01.02.2019 |
Datum ukončení platnosti |
|
Datum účinnosti |
01.03.2019 |
Věstník vydání (měs/rok) |
2/19 |
Věstník zrušení |
|
Způsob vydání |
samostatně tiskem |
Způsob převzetí originálu |
převzetí originálu |
Bude přeložena |
Ne |
Použité jazyky |
|
ICS kódy |
03.120.10 - Management kvality a prokazování kvality
|
Subsektor |
|
Deskriptory |
|
Klíčová slova |
|
Harmonizace/Určení |
Informace o harmonizovaných a určených normách jsou zveřejněny v Databázi harmonizovaných norem
|
Zapracované dokumenty |
Označení | Rok vydání |
ISO 10004 | 2018 |
|
Změny |
|
Opravy |
|
Nahrazuje dokumenty |
Katalogové číslo | Označení | Rok vydání |
93120 | ČSN ISO 10004 | 2013 |
|
Byla nahrazena dokumenty |
|
Anotace |
ČSN ISO 10004 This document gives guidelines for defining and implementing processes to monitor and measure customer satisfaction. This document is intended for use by any organization regardless of its type or size, or the products and services it provides. The focus of this document is on customers external to the organization. NOTE: Throughout this document, the terms "product" and "service" refer to the outputs of an organization that are intended for, or required by, a customer. |