Detailní informace o produktu

Typ produktu Česká technická norma (ČSN)
Oznaèení zákl. dokumentu ČSN ISO 10004
Zmìna/oprava/svazek
Tøídicí znak 010342
Katalogové èíslo 506791
Název dokumentu Management kvality - Spokojenost zákazníka - Směrnice pro monitorování a měření
Anglický název Quality management - Customer satisfaction - Guidelines for monitoring and measuring
Datum vydání 01.02.2019
Datum ukonèení platnosti
Datum úèinnosti 01.03.2019
Vìstník vydání (mìs/rok) 2/19
Vìstník zrušení
Zpùsob vydání samostatně tiskem
Zpùsob pøevzetí originálu převzetí originálu
Bude pøeložena Ne
Použité jazyky
ICS kódy 03.120.10 - Management kvality a prokazování kvality
Subsektor
Deskriptory
Klíèová slova
Harmonizace/Urèení Informace o harmonizovaných a urèených normách jsou zveøejnìny v Databázi harmonizovaných norem
Zapracované dokumenty
OznaèeníRok vydání
ISO 100042018
Zmìny
Opravy
Nahrazuje dokumenty
Katalogové èísloOznaèeníRok vydání
93120ČSN ISO 10004 2013
Byla nahrazena dokumenty
Anotace

ČSN ISO 10004 This document gives guidelines for defining and implementing processes to monitor and measure customer satisfaction. This document is intended for use by any organization regardless of its type or size, or the products and services it provides. The focus of this document is on customers external to the organization. NOTE: Throughout this document, the terms "product" and "service" refer to the outputs of an organization that are intended for, or required by, a customer.