Detailní informace o produktu

Typ produktu Česká technická norma (ČSN)
Oznaèení zákl. dokumentu ČSN EN IEC 61347-2-14
Zmìna/oprava/svazek
Tøídicí znak 360510
Katalogové èíslo 506172
Název dokumentu Ovládací zařízení pro světelné zdroje - Část 2-14: Zvláštní požadavky na stejnosměrně a/nebo střídavě napájené elektronické ovládací zařízení pro indukční výbojky
Anglický název Lamp controlgear - Part 2-14: Particular requirements for DC and/or AC supplied electronic controlgear for fluorescent induction lamps
Datum vydání 01.11.2018
Datum ukonèení platnosti
Datum úèinnosti 01.12.2018
Vìstník vydání (mìs/rok) 11/18
Vìstník zrušení
Zpùsob vydání samostatně tiskem
Zpùsob pøevzetí originálu převzetí originálu
Bude pøeložena Ne
Použité jazyky
ICS kódy 29.140.99 - Ostatní normy týkající se světelných zdrojů
Subsektor
Deskriptory
Klíèová slova
Harmonizace/Urèení Informace o harmonizovaných a urèených normách jsou zveøejnìny v Databázi harmonizovaných norem
Zapracované dokumenty
OznaèeníRok vydání
EN IEC 61347-2-142018
IEC 61347-2-142018
Zmìny
Katalogové èísloOznaèeníRok vydáníOznaèení zmìnyDatum zrušení
514238ČSN EN IEC 61347-2-14 2018A11
Opravy
Nahrazuje dokumenty
Byla nahrazena dokumenty
Anotace

ČSN EN IEC 61347-2-14 Tato část souboru IEC 61347 specifikuje zvláštní bezpečnostní požadavky na elektronické ovládací zařízení na stejnosměrně napájení až do 1 000 V při 50 Hz nebo 60 Hz a/nebo střídavě napájené elektronické ovládací zařízení pro indukční světelné zdroje s provozními kmitočty odchylujícími se od napájecího kmitočtu, jak je uvedeno v IEC 62532 a IEC 62639 pro vysokofrekvenční provoz. Pro provoz nouzového osvětlení jsou v příloze J uvedeny zvláštní požadavky na ovládací zařízení provozované z centrálního napájení. Výkonnostní požadavky, které jsou vhodné pro bezpečný provoz nouzového osvětlení, jsou též uvedeny v příloze J. Požadavky na ovládací zařízení nouzového osvětlení provozovaného z necentralizovaných napájecích zdrojů jsou uvedeny v IEC 61347-2-7. Výkonnostní požadavky popsané v příloze J jsou ty, které se považují za bezpečnostní z hlediska spolehlivosti nouzového provozu.