Detailní informace o produktu

Typ produktu Česká technická norma (ČSN)
Označení zákl. dokumentu ČSN EN IEC 62928
Změna/oprava/svazek
Třídicí znak 333601
Katalogové číslo 505800
Název dokumentu Drážní zařízení - Drážní vozidla - Palubní lithium-ion trakční baterie
Anglický název Railway applications - Rolling stock - Onboard lithium-ion traction batteries
Datum vydání 01.10.2018
Datum ukončení platnosti
Datum účinnosti 01.11.2018
Věstník vydání (měs/rok) 10/18
Věstník zrušení
Způsob vydání samostatně tiskem
Způsob převzetí originálu překlad
Bude přeložena Ne
Použité jazyky
ICS kódy 45.060.01 - Železniční vozidla obecně
TNK 126
Subsektor
Deskriptory
Klíčová slova
Harmonizace
Určení
Zapracované dokumenty
ShodaOznačeníRok vydání
idtEN IEC 629282018
idtIEC 629282017
Změny
Opravy
Nahrazuje dokumenty
Byla nahrazena dokumenty
Anotace

ČSN EN IEC 62928 Tento dokument platí pro palubní lithium-ion trakční baterie pro drážní aplikace. Tento dokument specifikuje návrh, provozní parametry, bezpečnostní doporučení, výměnu dat, výrobní kusové a typové zkoušky stejně jako označování a značení. Bateriové systémy popsané v tomto dokumentu se používají pro systém uchování energie (ESS) pro pohon drážních vozidel jako jsou hybridní vozidla definovaná v IEC 62864-1:2016. Pomocné baterie, které napájí pouze pomocná zařízení, nejsou zahrnuty v tomto dokumentu. Subkomponenty bateriových systémů, např. systém řízení baterie (BMS) a systém teplotního řízení baterie (BTMS), jsou rovněž zahrnuty v tomto dokumentu. Zařízení pro přeměnu energie (např. pulzní měniče, měniče, atd.), induktory, kondenzátory a spínací přístroje nejsou zahrnuty v rozsahu platnosti tohoto dokumentu. Obecné požadavky na palubní ESS jsou popsány v IEC 62864-1:2016. Tento dokument specifikuje baterie s lithium-iontovou technologií, ale pro použití jako trakční baterie nebrání používání baterií s jinými technologiemi než lithium-iontová. Hybridní systém uchování energie, který využívá dvě nebo více kombinovaných technologií pro uchování energie, např. trakční baterii a dvouvrstvé kondenzátory, není zahrnut v tomto dokumentu. Pokud se však na stejném drážním vozidle používají rozdílné technologie systémů uchování energie a tyto jsou řízeny samostatně, je každý nezávislý systém uchování energie pokryt jeho vlastním dokumentem.