Typ produktu |
Česká technická norma (ČSN) |
Oznaèení zákl. dokumentu |
ČSN EN 50617-2 |
Zmìna/oprava/svazek |
|
Tøídicí znak |
333506 |
Katalogové èíslo |
501453 |
Název dokumentu |
Drážní zařízení - Základní parametry systémů detekování vlaků pro interoperabilitu evropských železničních systémů - Část 2: Počítače náprav |
Anglický název |
Railway Applications - Technical parameters of train detection systems for the interoperability of the trans-European railwaysystem - Part 2: Axle counters |
Datum vydání |
01.02.2017 |
Datum ukonèení platnosti |
|
Datum úèinnosti |
01.03.2017 |
Vìstník vydání (mìs/rok) |
2/17 |
Vìstník zrušení |
|
Zpùsob vydání |
samostatně tiskem |
Zpùsob pøevzetí originálu |
překlad |
Bude pøeložena |
Ne |
Použité jazyky |
|
ICS kódy |
29.280 - Elektrická trakční zařízení
|
Subsektor |
|
Deskriptory |
|
Klíèová slova |
|
Harmonizace/Urèení |
Informace o harmonizovaných a urèených normách jsou zveøejnìny v Databázi harmonizovaných norem
|
Zapracované dokumenty |
Oznaèení | Rok vydání |
EN 50617-2 | 2015 |
EN 50617-2/AC | 2016 |
|
Zmìny |
|
Opravy |
|
Nahrazuje dokumenty |
Katalogové èíslo | Oznaèení | Rok vydání |
98363 | ČSN EN 50617-2 | 2016 |
|
Byla nahrazena dokumenty |
|
Anotace |
ČSN EN 50617-2 Tato evropská norma stanovuje parametry pro návrh a použití systémů počítačů náprav. Z toho důvodu norma stanovuje v rámci interoperability technické parametry systémů počítačů náprav, které souvisí s mezemi magnetických polí vyzařovanými RST. Dodatečné zkušební metody jsou definovány pro stanovení shody a funkčnosti počítačů náprav. V rámci evropské směrnice o interoperabilitě transevropského železničního systému a souvisejících technických specifikací pro zajištění interoperability subsystému řízení a zabezpečení, se tato evropská norma používá při posuzování shody systémů počítačů náprav a jiných forem systémů detekování vlaků, které využívají snímače kol vlaku jako základního principu detekování. Frekvenční rozsah a meze emisí drážních vozidel jsou v současnosti definovány v počítači náprav FrM jak je uvedeno v CCS TSI Index 77. |